SAVETOVANJE

Onlajn program – Profesionalne dezorijentacije

Draga moja,
Velika mi je čast i zadovoljstvo da te pozovem da postaneš deo dezorijentisane porodice!
Ukoliko te neke od sledećih rečenica opisuju OVO JE PROGRAM ZA TEBE!

-Ceo život osećaš da je za tebe nešto više od klasičnog posla i prosečnog života

-Imaš ideju o pokretanju svog posla

-Znaš da želiš da pomogneš kroz rad sa ljudima ali ne znaš kako bi to ostvarila

-Osećaš da oduvek svaštariš i imaš puno interesovanja ali ne znaš kako da ih upakuješ u životni poziv

Sloboda je jedna od tvojih glavnih vrednosti i u skladu sa njom želiš da kreiraš nešto samo tvoje što će doprineti boljitku drugih i sveta generalno. Ti si ona koja želi da kreira promenu, bude uzor i inspiracija i da promena krene baš od tebe. 

-Želiš da se podsetiš ko si bila, pre nego što su ti neki životni izbori oduzeli tvoj sjaj i polet. Znaš da ova žena sada nisi prava ti i želiš da potrčiš u zagrljaj srećnoj, zadovoljnoj i  ispunjenoj sebi. 

-Spremna si da daš otkaz ali nisi sigurna kojim putem bi krenula

Kreirala sam jedinstven program koji ima za cilj da ti pomogne da kreneš putem svoje svrhe, posla iz snova i za one koje se za to odluče putem preduzetničkih voda! Kroz program profesionalne dezorijentacije prošlo je više od 200 zadovoljnih klijentkinja koje su hrabro zakoračile u karijerne tranzicije, izgradile jedinstveni svet i pokrenule svoje uspešne biznise.

Profesionalna (dez)orijentacija je program karijernog savetovanja i profesionalnog razvoja. Pažljivo je smišljem i stuktuiran tako da shvatiš koje su tvoje veštine, talenti i snage. A NAJVAŽNIJE od svega je – učiš kako da ih usmeriš i što bolje upotrebiš u pravcu kreiranja karijernog razvoja. Ukoliko se već neko vreme vrtiš u krug, preispituješ i ne znaš šta želiš od sebe i od svog života na pravom si mestu!

Kroz program profesionalne dezorijentacije zaboravljamo na pravila, sumnje, gluposti na koje smo uslovljeni tokom života i otkrivamo šta je  naša supermoć, gde leže naši potencijali, kako da iskoristimo urođene snage kao i one koje smo stekli tokom života i konačno steknemo osnovu za kreiranje karijere koju želimo. 

Karijerna dezorijentacija je samo deo života, jedna od stepenica do ispunjenog života kakav želiš. Frustracija, nemoć, ljutnja su saputnice na tom putu i njih pobeđujemo pronalaskom  autentičnosti. Nisi sama u tom osećaju, ima puno ljudi koji su prošli kroz ovaj proces

ŠTA DOBIJAŠ NA PROGRAMU?

Program sadrži 6 modula + 1 modul bonus materijala, koji su tu da ti pomognu u sklapanju tvog puta do posla iz snova:

  1. Video materijal sa lekcijama
  2. Audio materijal sa objašnjenjima pre svakog modula
  3. Transkript svakog videa + teorija za učenje
  4. Radnu svesku sa pitanjima
  5. Audio sa objašnjenjem radne sveke i pitanja (kako bi što lakše sklopila svoju karijernu priču)
  6. E book ”Kako da se pronađem”
  7. Pristup zatvorenoj FB grupi podrške kao i onlajn i oflajn druženjima
  8. Mene kao tvog mentora na klik – kada god budeš imala bilo kakvu nedomicu ja sam tu da ti pomognem – sa mejlovima, glasovnim porukama, rečima podrške i najvažnije – ukoliko nakon programa i dalje ne budeš sigurna da je ono što si sklopila za tebe, tu sam da napravimo smisao zajedno!

Teme koje obrađujemo kroz module:

  • Modul 1: Moja psihologija sa šlagom – U ovom modulu pričamo o korenu nesigurnosti, samosabotaži, autentičnosti i ranjivosti koju sa sobom donosi faza dezorijentacije.
  • Modul 2: Vrednosti – Kroz otkrivanje svojihživotnih vrednosti shvatamo važne stvari koje sadrži naš posao iz snova
  • Modul 3: Šabloni – Idemo u dubinu i otkrivamo sve šablone iz prošlosti i kreiramo veštine
  • Modul 4: Interesovanja – Podsećamo se ko smo, šta želimo i zašto
  • Modul 5: Potencijali i slaganje slagalice – DEZORIJENTACIJA – Otkrivamo formulu za pronalaženje svoje životne svrhe
  • Modul 6: Ciljevi – Postavljamo jasne akcione korake ka ostvarenju naših želja i ideja
  • Modul 7: BONUS MODUL – Ovaj modul sadrži preporuke knjiga, filmova, podcasta, videa, testova, tekstova i svih materijala vezanih za karijeru na jednom mestu. Biće tu još po koje iznenađenje 🙂

Kada ga kupiš, program je tvoj zauvek i ja sam tu kao podrška na tvom putu. Program ću vremenom dopunjavati najnovijim knjigama, znanjima, istraživanjima, testovima…svime onim što saznam ja, imaćeš prisup.

PRIJAVE I PITANJA MI ŠALJI NA: psihologijasaslagom@gmail.com

Cena programa je 320 eura.

 

Osećam da mi je posao kao tesna cipela, žulja me, neprijatno mi je, krivim sebe što sam je uopšte kupila i jedva čekam da je skinem. Nervozna sam, frustrirana. U međuvremenu ipak smišljam razloge i izgovore i opravdavam sebe da će mi služiti za neku priliku i jer se slaže. Nema veze što mi noga već danima krvari i što zbog toga nisam u stanju da nosim nijednu drugu.

Poznato?

Mali mi je i prostor koji imam oko sebe, u ovoj čauri u kojoj sam se zatvorila nije moguće disati. Pokušavam da zauzmem svoj deo sveta ali svaki put kada provirim napolje snažan udarac me vrati još dalje od tačke na kojoj sam bila. Kao da pratim pogrešan putokaz, stalno se vrtim u krug, a muka mi je od ovih malih, prilagođenih i “realnih” situacija na koje nailazim i ovih hodnika kojima ne želim idem.

Da li se prepoznaješ? 

Ja znam da želim još, da mogu više! Znam da ne želim život da provedem život u tesnoj cipeli i malom prostoru. Hoću da moj život ima smisla, meni i drugima. Želim da znam zašto se budim ujutru, da inspirišem, da zračim lepotom i zadovoljstvom i da svaki deo mog bića bude ispunjen.

Neću da živim u kutiji u koju mi jedva stane mali prst, želim slobodu, prostor za maštu i ideje. Neću da me niko sputava, jer ja znam da mogu i više nego što mogu da dosanjam. Nisam luda, neozbiljna ni hirovita ako želim drugačije stvari nego ti. Ti vidiš svojim očima, a srećom ja vidim svojim. Želim da se zaljubim u sebe, svoj život i posao. Da budem srećna. Da budem JA.

O MENI

Ja sam Milena, po struci sam psiholog i autorka sam programa profesionalna dezorijentacija. Pomogla sam više od 200 žena da naprave karijerni zaokret, tranziciju, preuzmu odgovornije pozicije i pokrenu svoj posao. To mi stvara najveću radost jer smatram da ovom svetu treba više ljudi koji će živeti svoj posao snova.  Proputovala sam više od 25 zemalja i skupila sam mnogo iskustava, kontakata i tehnika za rad. U slobodno vreme treniram, provodim vreme u filozofskim razgovorima sa mužem, , planinarim…Ispunjava me  rad sa ljudima, očara me dobar razgovor i u konstantnoj sam potrazi za novom inspiracijom. Od kada sam pokrenula ovaj program ne postoji srećnija osoba na ovom svetu od mene.    Ovde možeš poslušati moje pismo upućeno TEBI!

Jedva te čekam,

Milena

U nastavku možeš pročitati utiske učesnica koje su prošle program PROFESIONALNE DEZORIJENTACIJE:

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.